lørdag den 25. maj 2013

Syg - øv!


Jeg er desværre gået hen og blevet ret syg (det må være på grund af regnen i onsdags - jeg blev så kold af det, både på vej i skole og hjem igen), så den næste opskrift med rabarber kommer først ud i morgen. I stedet for at stå i køkkenet, ligger jeg i sengen og hygger med snotklude, grøn the og Harry Potter. Jeg prøvede ellers at læse i min bog "Dødens Ansigt", men jeg føler mig lidt for tung i hovedet til at læse, så det blev til film i stedet.
Jeg har ikke så meget appetit, men jeg prøver alligevel at tvinge noget mad ned. Jeg har spist mine sidste appelsiner, for jeg læste engang at C-vitamin skulle være så godt mod sygdom. Nu må vi se. Jeg satser i hvert fald stærkt på at være nogenlunde frisk i morgen, for der skal jeg til vegansk kagefråds!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar