søndag den 16. november 2014

Morgenmad 16/11






Som tidligere nævnt synes jeg det kunne være sjovt at vise lidt billeder fra min hverdag, for at vise hvad jeg spiser på en helt almindelig dag. 
Jeg er lige blevet færdig med at spise der virkelig bærer præg af at det er weekend. Til hverdag spiser jeg en eller anden variant af havregrød (lige for tiden er det overnight oats), for der skal det bare være nemt. I weekenderne gider jeg derimod godt at stå og hygge mig med at lave noget lidt mere spændende. I dag blev det så til banan-havregryn-pandekager med en anelse ahornsirup og et halvt granatæble - og ja, det er kun et halvt! Dertil fik jeg et ingefærshot og en kop grøn the. 

Pandekagerne er vare lavet af en most banan, der er blandet med havregryn og så er de stegt i lidt kokosolie.
Ingefærshottet er er æble, en kvart citron og et stykke ingefær (på størrelse med en tommeltot) der er juicet. Det skulle være så sundt og udrensende, så det tror jeg at jeg vil i gang med at drikke jævnligt.

God søndag! ☺️




Ingen kommentarer:

Send en kommentar