mandag den 24. februar 2014

Marts med Medfølelse



Nu er der kun 5 dage til marts og dermed Marts med Medfølelse. Det er et fantastisk initiativ fra organisationen Mad Med Medfølelse og det går ud på at man lever vegansk i hele marts måned. Jeg ville rigtig gerne have deltaget sidste år, men der havde jeg ikke engang været vegetar i en måned, så der kunne jeg ikke helt overskue det. Men i år har jeg mod på det og det skal nok blive rigtig spændende. Det sværeste bliver at undvære ost og honning, det er mine to store laster. Men det er jo kun for en måned, så mon ikke det nok skal gå? Jeg lever jo i forvejen nogenlunde vegansk, så det er ikke fordi det bliver helt nyt for mig.

Jeg har tilmeldt mig et nyhedsbrev, hvor jeg får spændende opskrifter hver dag og du kan gøre det samme lige her


1 kommentar:

  1. Jeg er også hoppet på vognen i år. Jeg har kun været vegetar i 8 måneder, men jeg glæder mig super meget. For mig bliver det dog værst at skulle undvære æg - og måske også ost. Men jeg håber på, at det går. Det kan jo være, at man lærer så mange nye retter, at man helt glemmer det! :b

    SvarSlet