lørdag den 20. december 2014

Lørdag 20/12

Hold nu op, hvor har i dag bare været en lang dag! Først stod den på arbejde fra 7 til 14 og det er altså en hård vagt - men heldigvis var det nogle rigtig søde sygeplejersker der var der og det hjælper altså meget!
Efter arbejde gik jeg ned i byen for at købe de sidste julegaver og der var godt nok mange mennesker! Jeg besluttede mig for at forkæle mig selv med en Toffee Nut Latte, men det havde jeg ikke gjort, hvis jeg havde vidst hvor lang tid den ville være om at blive lavet!

Jeg besluttede mig for selv at pakke gaverne ind derhjemme, så jeg kunne komme hurtigere hjem og egentlig også for at gøre indpakningen lidt mere personlig. Og de er simpelthen blevet SÅ fine med hjemmelavede snefnug af perler 😄

Efter lidt lækkert at spise (nachos-bøf med pommes, syltede agurker og hummus) er jeg endelig kommet ned at ligge. Nu skal der bare hygges med gode serier, så jeg er klar til en aftenvagt på arbi i morgen 😄


1 kommentar: