onsdag den 26. marts 2014

Hurtig frugtis




Lyst til en hurtig snack, der ikke er alt for syndig? Bananis er så dejlig nemt og kan varieres som man vil. Bare smid en skiveskåret banan i fryseren i en halv times tid og blend den med det, du lige har lyst til. Jeg lavede den med frosne bær og pyntede med mørk chokolade, men har også lavet den med peanutbutter - se opskriften her!

Det går stadig rigtig godt med Mart Med Medfølelse, men jeg glæder mig alligevel til det bliver april igen, for jeg har fundet den lækreste opskrift på en deep pan pizza, som jeg bare MÅ prøve! Jeg går ikke og savner de animalske produkter som sådan, men det er lidt trættende i længden at skulle holde øje med indholdsfortegnelserne, når jeg er ude at handle. Men så længe det kun er for en måned, for går det nok og det har nu alligevel været meget sjovt at prøve.


1 person
Det skal du bruge:
1 banan, skåret i skiver
En stor håndfuld frosne bær


Sådan gør du:
Smid bananskiverne i fryseren i en halv times tid. Blend dem sammen med bærrene til isen er glat. Hæld evt isen op i en bøtte og smid den i fryseren et stykke tid, hvis den er for blød. Nyd med lidt hakket, mørk chokolade på toppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar